Eld och Låga.

Idag har jag varit så sur att jag borstade tänderna. Bokstavligen.


Kommentarer
Postat av: Mellis

Lillhjärtat då. Hoppas surheten flög ut med tandkrämen ur munnen. Jag vill ringa dig snart! Så du får berätta vad som gör dig sur, och vad som gör dig glad. Puss!

2009-04-23 @ 07:34:43
Postat av: Ella

Ha. Typ jag med. Riktigt brudig är jag. Fy fan!

2009-04-23 @ 10:56:52
URL: http://yrlavirla.blogg.se/
Postat av: matilda

Ha haha, jag är OCKSÅ sur! jävligt sur. hjälper det att borsta tänderna?

I så fall ska jag åka hem och göra det. 16 maaaaaaaaaj joanna kom kom kom kom kom!

2009-04-23 @ 14:34:26
Postat av: ella

Jag måste bara tillägga att jag älskar den där bilden! Fy fan, den MÅSTE vara äkta! Sur som tusan men kan inte riktigt låta bli att le lite när Joar försöker göra dig glad. Hahaha. Igenkänningsfaktorsmätaren får solsting.

2009-04-28 @ 19:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0