Long time no tango.

Det första som sker när jag anlänt Sverige är att jag och Elin hamnar på samma kvällståg. Vi surrar på som en tidigare vanlig dag vid köksbordet när vi inte setts på 8 timmar.  Dagen därpå återser jag äntligen en blond asiat. Tillsammans fikar vi tre på ett av Borlänges fik, som ännu inte har någon uteservering.

Erika ger mej gåvor från Asien i form av kläder som redan kallas favoritplagg och kaffebönor direkt från ett plantage, så bra känner hon mej. Mamma lagar oemotståndlig middag där vi får vardagsprata i munnen på varann. Mellis och jag cyklar till våra barndomsvänner och resten av kvällen fnissas bort.

Våren lyser över Borlänge och jag njuter av att hänga här med dem jag älskar att hänga med. På torsdag kväll kommer Ma Matilda och lika snart är härligt brutalärliga Ella här. Jag väntar med iver och längtan!



Kommentarer
Postat av: Erika

Lillan. Finns det några bättre dagar än de dagarna med dig? Vakna så börjar vi om igen :)

2009-04-08 @ 08:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0