Let the sun shine in.



Tillsammans med Honom får jag köpa min första kastrull och en påse havregryn. Det lutar, men ur någon självklar konstig vinkel skiner solen. Klick!

Det finns en kille. Han är snygg, cool och snäll. Alla ser honom som en drömkille. Jag ser mer än så i honom. Han är ramla-baklänges-snygg när han inte duschat på tre dagar och sovit i sina kläder, han är cool utan att ana det för han är bara sejsjälv och oförstörd med en objektiv syn som gör honom till den snällaste. Han är min drömkille med, fast starkare dröm än att inte älska sin verklighet.

Kommentarer
Postat av: nyponskogen

<3 Det bästa vi har är varandra. Jag älskar dig!

2009-05-10 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0